چارت آموزشی

 

سیستم آموزشی موسسه با بهره گیری از سری کتاب های TOUCHSTONE تهیه و تدوین شده است. متقاضیان پس از آزمون تعیین سطح که بصورت شفاهی برگزار می شود، در یکی از دوره های تخصصی مکالمه زبان، تخصصی IELTS و یا مقدماتی آیلتس (Pre-IELTS) در موسسه شروع به فراگیری مهارت ها و دانش زبانی می نمایند.

در بخش مکالمه زبان ۱۲ سطح پیش بینی شده است که زبان آموز را از سطح مبتدی به پیشرفته می رساند. پس از اتمام این ۱۲ دوره زبان آموزان می توانند در دوره های Panel Discussion و یا Advanced Speaking شرکت نمایند که هر یک در ۳ سطح مجزا طراحی شده اند. در بخش تخصصی آیلتس در صورت نیاز و بسته به نتیجه آزمون تعیین سطح متقاضی یا مستقیما وارد دوره تخصصی IELTS می شود و یا بنا به نیاز و به تشخیص مسئول آموزشی موسسه تعدادی از دوره های پیش نیاز آیلتس ( CIM. 1 - CIM. 4 ) را می بایست شرکت نماید.

پس از دوره کامل تخصصی آیلتس که فقط ۲٫۵ ماه به طول می انجامد، زبان آموز آمادگی کامل برای شرکت در آزمون اصلی را خواهد داشت. تعداد دوره های پیش آیلتس فقط ۴ سطح است که بصورت فشرده برگزار می شود.

کلیه این سطوح و برنامه های آموزشی مختلف ارائه شده در این مرکز با همکاری و مشاوره هیئت علمی و دیگر کارشناسان آموزش زبان صورت گرفته است. خواهشمند است برای آشنائی بیشتر و آگاهی از جزئیات هر یک از دوره ها به صفحه «معرفی دوره ها» مراجعه فرمائید.

 

چارت آموزشی

مشاوره آنلاین