شرایط و ضوابط اخذ نمایندگی آزمون های ماک CD

مرکز آموزش های تخصصی زبان انگلیسی آیلتس کلاب در جهت اعطای نمایندگی برگزاری آزمون های ماک CD (ماک سی دی)، مطابق شرایط زیر، نمایندگی می پذیرد:

نمایندگی برگزاری آزمون های ماک سی دی

  1. اعطای نمایندگی صرفا به موسسات زبان معتبر، اساتید با سابقه و یا اشخاص حقیقی با رزومه مرتبط انجام می شود.
  2. درخواست ها از تمام شهرها و نقاط ایران قابل پذیرش است.
  3. کلیه پشتیبانی آزمون ها، تصحیح، نمره دهی و تحلیل ها، توسط موسسه آیلتس کلاب با بالاترین استاندارد انجام می شود. (در صورت تمایل به مشارکت در بخش تصحیح و تحلیل آزمون ها می بایست در دوره Mock Examiner Training موسسه شرکت نمائید)
  4. آزمون ها بصورت کاملا آنلاین و بدون قطعی از طریق سایت و سرور اختصاصی آزمون آیلتس کلاب برگزار می شود.
  5. تهیه فضای مناسب و استاندارد جهت برگزاری آزمون و کلیه امکانات مورد نیاز از جمله ۲ دستگاه کامپیوتر بروز و اینترنت پر سرعت و … الزامی می باشد.
  6. متقاضیان می بایست جهت ضمانت حفظ امنیت بانک آزمون های سامانه ماک سی دی موسسه، یک چک ضمانت به مبلغ ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان و یا معادل آن سفته ارائه نمایند. (این چک تا آخر دوره همکاری بصورت امانت در نزد موسسه باقی خواهند ماند.)
  7. در شهر های بزرگ فقط ۲ مرکز و در شهر های کوچک فقط یک مرکز امکان اخذ نمایندگی دارند. (اولویت با موسسات زبان معتبر و شناخته شده است)
  8. انجام تبلیغات، اطلاع رسانی جامع و قوی و تلاش برای جذب متقاضی ماک سی دی در هر شهر، مسئولیت اصلی نمایندگی می باشد و در صورت عدم فعال بودن، امتیاز نمایندگی لغو خواهد شد.
  9. برگزاری آزمون ها با رعایت دقیق استاندارد های ابلاغ شده توسط موسسه آیلتس کلاب می بایست انجام پذیرد و موسسه در آن نظارت خواهد داشت.
  10. در انجام تبلیغات و اطلاع رسانی ها، با هماهنگی قبلی، می بایست از عبارت “با همکاری آیلتس کلاب مشهد” استفاده شود.
  11. حدود ۳۰ % از مبلغ ثبت نام هر آزمون به نمایندگی اختصاص می یابد. (تعیین هزینه آزمون ها با توافق ۲ طرف انجام می شود.)
  12. در طول همکاری، نمایندگی می بایست همیشه با مرکز آزمون آیلتس کلاب هماهنگ باشد.

خواهشمند است موسسات زبان درخواست کتبی خود را طی یک نامه با معرفی موسسه و اساتید محترم، رزومه کاری خود را به شماره تلگرام ۰۹۱۵۷۱۳۳۴۷۳ ارسال نموده و با تماس با دفتر مرکزی موسسه به شماره ۰۵۱۳۶۰۲۶۲۲۰ مراتب را پیگیری نمائید. (لازم به ذکر است اولویت بررسی درخواست ها بر اساس تاریخ ارسال می باشد.)

مرکز زبان آیلتس کلاب – بهار ۱۴۰۳